LOADING

INDUSTRI

Ta vare på anleggsaktiva - hold det rent!

Vi benytter den til enhver tid beste metoden for å fjerne rust og korrosjon i industrien. Eksempelvis benytter vi våtblåsing med knust glass i sensitive områder hvor man må unngå støv, gnist og statisk elektrisitet. Alternativt kan vi blåse tørt med valnøttskall, eller Stargrit.

Vi fjerner maling, primer, og de fleste andre belegg, på samme tid som vi fjerner rust, fett og annen forurensing i en operasjon. Vi kan tilsette rustbeskyttelse, som fjerner alle klorider og gjør underlaget klart for maling.

Ta kontakt

C & C - CLEAN & COAT AS

MED DUSTLESS BLASTING BLIR RENGJØRING OG OVERFLATEBEHANDLING GJORT MILJØVENNLIG OG EFFEKTIVT PÅ REKORDTID.

  • Dustless blasting
  • Rengjøring
  • Coating og beskyttelse
  • Vedlikehold

Våre tjenester

AUTO

Clean & Coat fjerner maling, rust og korrosjon, og preparer underlaget før lakkering. Dustless Blasting er den mest effektive og miljøvennlige måten å gjøre et karosseri klart for lakkering på.

MARINE

Clean & Coat fjerner hardtsittende lakk fra trebåter og gammelt bunnstoff uten å skade gelcoaten. Vår metode “Dustless Blasting” er den tryggeste og mest effektive måten å restaurere og rengjøre maritime farkoster på.

INDUSTRI

Typisk er anleggs maskiner og tungt utstyr dekket av hardtsittende maling, olje og fett. For å kunne fjerne dette effektivt, er det behov for det kraftigste verktøyet som er tilgjengelig.

ANLEGGSMASKIN

Selv om Dustless Blasting metoden er en kraftig løsning, blir ikke utstyret blir ødelagt på grunn av varmegang. Bruk av vann i prosessen tar bort varme og friksjon og medfører ingen varmeskader.

GRAFITTIFJERNING

Graffiti er et utbredt problem mange steder og påvirker eiendomsverdier negativt. Med Dustless Blasting gjenskaper vi området raskt og effektivt tilbake til sin opprinnelig tilstand.

RESTAURERING AV TREVERK

Restaurering av treverk kan være en vanskelig prosess, avhengig av type treverk, og hvor intrikat snekkerarbeidet er. Med Dustless Blasting metoden er dette ingen utfordring.